Älä takerru menneeseen, älä haaveile huomisesta.
Keskitä mielesi tähän hetkeen.
-Buddha-



sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Hyvää äitienpäivää!

Äitienpäivä on jo monta kertaa ollut mulle sellainen, jolloin saan aika rauhassa tehdä omia juttujani (eipä sillä, saan melkolailla muutenkin). Viime vuonna olin remontoimassa juuri ostettua mökkiä yksin, nytkin lapset ovat isänsä luona (tosin tulevat ajoissa). Olen "luopunut" lapsistani jo niin kauan sitten, etten enää ikävöi. Tiedän että heillä on kaikki hyvin ja voin hyvällä omalla tunnolla nauttia omasta ajasta. Meillä ei ole äitienpäivätraditioita aamupaloineen jne. ja hyvä näin. Ehkäpä vain vaivautuisin huomion keskipisteenä olemisesta. Kyllä minua muistetaan, se on varmaa, mutta ilman mitään seremonioita.
Tänään olen saanut tehtyä jatkoa eiliselle.. Pohjana vanha hame ja vuorina toisesta vuorikangas. Näitä voi täältä kysellä..
Noro Kureyon+SilkGarden-jämistä.

1 kommentti:

PirjopauliinaL kirjoitti...

Hieno kassi! Ja pipo on niin ihku. Tuo Noro on vienyt sydämeni, on niin ihanan eläväistä.