Älä takerru menneeseen, älä haaveile huomisesta.
Keskitä mielesi tähän hetkeen.
-Buddha-



keskiviikko 13. toukokuuta 2009

vähän ommeltukin..

Tehtiin alkukeväästä muutaman oppilaan kanssa vohvelipujotuksia.
Se on kyllä kivaa hommaa! Tänään vihdoin sain pussiksi asti..
Ompelin mökille kamarin väreissä pikatilkkutäkin. Taustakankaan löysin kirppikseltä, vanha verho. Kangasta jäi toinen kokonainen, siitä taitaa tulla turkoosin kanssa kamarin verho! Kamarista siis tulee valkoinen, höystettynä turkoosilla ja punaisella. Varmasti.

Kirppislöytöjä olen tehnyt runsaasti, vaan ei vieläkään sitä puista kaappia..


4 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Ihana löytö tuo verhokangas! En oo taas päässy ikuisuuksiin kirppareita koluamaan, joskohan kesä tois muutoksen tähän.

Toi kesäpaikkasi kyllä huutaa just tollasta tilkkutäkkiä! Se pihalle koivun katveeseen ja mukaan kevyttä lukemista. Aah, voin kuvitella...

käsveska kirjoitti...

ihana kun käyt kommentoimassa!
mä koluan kirppiksiä lähes päivittäin, mökille on mahtavaa etsiä ja löytää kaikenlaista. ja oon kyllä löytänytkin! ja sit kun on pakko vielä muutama viikko pysytellä kotona arjet, niin on mukava elää mökkiä silloinkin. mä oon vähän jopa maaninen tällä hetkellä..

Jonna kirjoitti...

Maanisuus tekee ihan hyvää talven jälkeen :)

Tirpana kirjoitti...

ihana tilkkutäkki!!! ja hyvältä kuulostaa makkarin värit.